Uporabnik A pošlje uporabniku B pošto (košarice/zahtevke) in jo potem uporabnik B spremeni v naročilo in pošlje dobavitelju. Pozorni moramo biti pri datumu, saj datum ni nastavljen.
Obvestilo je vidno na začetni strani v oknu statistike
Opombe so vidne na vrhu košarice in so v primeru, da več pošte z opombami vstavimo v svojo košarico tudi združene.
Oseba, ki ima pravice za obdelavo in pregled pošte dobi pri poslani pošti na strani seznam prejete pošte z statusi. V kolikor si želimo ogledati določeno pošto kliknemo na ikono
, če pa želimo urejati pošto pa kliknemo na
. Sistem nas tako postavi v košarico, tako lahko uredimo košarico in/ali pošljemo naročila dobaviteljem. V primeru, da imamo vidno to ikono
lahko več pošt vstavimo v svojo košarico in tako kombiniramo naročila več uporabnikov. Možno je tudi samo delno poslati naročila in nadaljevati drugič. Ko obdelamo eno pošto se lahko vrnemo v seznam poslane pošte s klikom na
Seznam košaric lahko vidimo po zavihkih za vse osebe do katerih imamo dostop (pravice)
lahko vidimo tudi prejete in poslane košarice .
Drugi statusi se pojavijo v seznamu prejetih košaric:
Če želimo neki košarici spremeniti status prisilno (da jo označimo kot zaključeno) kliknemo na ikono in se ikona spremeni
V primeru poslane predloge v mobilni verziji je opomba, ki jo vpiše uporabnik dodana zgoraj poleg ikone za brisanje košarice.