Ta modul omogoča pošiljanje pošte (košaric/zahtevkov) drugemu uporabniku v pregled ali obdelavo. Uporabnik A lahko uporabniku B pošlje svojo pripravljeno košarico in jo potem uporabnik B uredi in pošlje dobavitelju. Lahko jo pa tudi vrne uporabniku A (če jo je potrebno popraviti/dopolniti). Ta možnost je dobra rešitev za podjetja, kjer imajo notranjo nabavo ali želijo, da potrdi nadrejena oseba naročila preden se pošljejo dobaviteljem.
V košarici desno zgoraj nad naročili je gumb z imenom naslovnika
Naslovniku se pojavi tudi gumb s katerim lahko vrne pošto pošiljatelju
Spodaj levo nam ikona prikazuje, da je v pošti opomba. Za prikaz opomb kliknemo na gumb
Na levi je opomba namenjena dobavitelju, na desni strani pa je opomba za prejemnika pošte.
Oseba, ki ima pravice za obdelavo in/ali pregled pošte v meniju klikne na Pošta, kjer je seznam prejete pošte z statusi. V kolikor si želimo ogledati določeno pošto kliknemo na ikono , če pa želimo prenesti vsebino prejete pošte v svojo košarico, pa obkljukamo vso prejeto pošto, ki jo želimo prenesti in kliknemo na .
Sistem nas tako postavi v košarico, tako lahko uredimo košarico in pošljemo naročila dobaviteljem. Možno je tudi samo delno poslati naročila in nadaljevati drugič.
lahko vidimo tudi prejeto in poslano pošto .
Drugi statusi se pojavijo v seznamu prejete pošte:
Če želimo kateri pošti spremeniti status prisilno (da jo označimo kot zaključeno) kliknemo na ikono in se ikona spremeni