Stara različica tega dokumenta!
Pred pošiljanjem naročilo še enkrat pregledamo (izdelke, količine in dobavitelje).
Naročila bodo poslana, ko pritisnemo gumb direktno dobaviteljem/osebi. Pošlje se tudi kontrolno sporočilo uporabniku ter sporočilo v arhiv Nabis.
1. Če kreiramo več naročil hkrati je možno, da nekateri dobavitelji na izbrani datum ne dobavljajo, zato se naročila teh dobaviteljev zadržijo v sistemu. V tem primeru se vam pojavi zgoraj desno opozorilo
Zadržana naročila so naročila, ki bodo ostala v košarici dokler jih ne sprostimo ali primerno spremenimo dneva dostave.
2. Če želimo lahko zadržano naročilo kljub temu sprostimo tako, da ga izberemo v meniju in kliknemo gumb
3. Spodaj na desni strani vsakega naročila je gumb , kjer lahko vsako naročilo zadržimo v sistemu, medtem, ko ostala naročila naročimo.
4. Ko pritisnemo gumb se nam pokaže seznam zadržanih naročil in seznam poslanih naročil.
Če imamo zadržana naročila se pojavi opozorilo
Sistem nam v tem primeru avtomatično priporoča naslednji najbolj primeren datum za zadržana naročila. Če nam predlagan datum ustreza ga potrdimo z gumbom in nas postavi ponovno v košarico.
5. Če ni sprememb pri cenikih ponovimo postopek pošiljanja naročil še za zadržana naročila.
Če v točki 4. spremenimo dan dostave na nek datum, za katerega ni cenikov za zadržane artikle se kreira v košarici na vrhu poseben seznam teh artiklov, ki niso več dobavljivi.
Te artikle lahko uredite tako, da jim ponovno spremenite datum dobave ali pa izberete drugega dobavitelja in uporabite gumb .
Če pa želite le izprazniti ta seznam pa pritisnete gumb
Naprej na Dodatna navodila/opombe