Uporabniška orodja

Orodja spletišča


posiljanje_narocila

Primerjava izbranih različic

Prikazane so razlike med izbrano in trenutno različico strani.

Poveži s tem pogledom primerjave.

Both sides previous revision Prejšnja revizija
Naslednja revizija
Prejšnja revizija
posiljanje_narocila [2016/03/18 17:40]
igor-navodila
posiljanje_narocila [2023/06/15 13:13] (Trenutna)
igor-navodila
Vrstica 1: Vrstica 1:
 ====== Pošiljanje naročila ====== ====== Pošiljanje naročila ======
  
-Pred pošiljanjem naročilo še enkrat pregledamo (izdelke, količine in dobavitelje). Če je v naročilu potrebno vnesti spremembe, se vrnemo na košarico in vnesemo ustrezno spremembo+Pred pošiljanjem naročilo še enkrat pregledamo (izdelke, količine in dobavitelje).  
-Naročilo bo poslano, ko pritisnemo gumb »Potrdi naročilo«Naročilo bo poslano dobavitelju, ​kontrolno sporočilo uporabniku ter v bazo Nabis. ​+Naročila bodo poslana, ko pritisnemo gumb {{::​slika_poslji_dobavitelju.png|}} direktno dobaviteljem/​osebi. Pošlje se tudi kontrolno sporočilo uporabniku ter sporočilo ​arhiv Nabis. ​ 
 +==V kolikor ste dobili kontrolno sporočilo, pomeni, da so naročila bila zagotovo poslana dobavitelju,​ saj sistem deluje po tem zaporedju.==
  
 {{:​stran_glava.png|}} {{:​stran_glava.png|}}
-{{:stran_posiljanje_narocila.png?nolink|}}+{{ :stran_kosarica.png |}}
  
 ---- ----
  
-**Pošiljanje naročila z več izdelki/​večjemu številu dobaviteljev:​** 
- 
-Izbrani izdelki se samodejno razvrstijo po dobaviteljih z najnižjo ceno. S pritiskom na polje Potrdi naročilo, se vsa naročila naenkrat pošljejo vsem izbranim dobaviteljem. 
-{{:​stran_glava.png|}} 
-{{:​stran_posiljanje_narocila_vec_dobaviteljem.png?​nolink|}} 
 === Na izbrani datum dobavitelj ne dobavlja === === Na izbrani datum dobavitelj ne dobavlja ===
-1.  Če kreiramo ​več naročil hkrati je možno, da nekateri dobavitelji na izbrani datum ne dobavljajo, zato se naročila teh dobaviteljev zadržijo v sistemu. ​V tem primeru se vam pojavi ​zgoraj desno opozorilo ​{{::​gumb-zadrzano_narocilo_1.png?direct|}}+1.  Če ustvarimo ​več naročil hkrati je možno, da nekateri dobavitelji na izbrani datum ne dobavljajo ​ali smo naročilo ustvarili prepozno glede na omejitve dobavitelja, zato se naročila teh dobaviteljev zadržijo v sistemu. ​Naročilo je obarvano rdečo in pojavi ​se napis{{zadrzano_narocilo.png}}
  
   Zadržana naročila so naročila, ki bodo ostala v košarici dokler jih ne sprostimo ​   Zadržana naročila so naročila, ki bodo ostala v košarici dokler jih ne sprostimo ​
   ali primerno spremenimo dneva dostave.   ali primerno spremenimo dneva dostave.
 +Možno je tudi ročno zadržati naročila in enostavno preklapljati načine med zadržanim in sproščenim naročilom kar v košarici z klik na gumba {{::​gumb_zadrzi_narocilo.png|}}/​{{::​gumb_sprosti_narocilo.png|}}.
 +Razlika je vidna tako, da se naročilo, ki je zadržano obarva na rdečo barvo.
 +{{::​stran_zadrzano_narocilo.png|}}
  
- +2. Ko pritisnemo gumb {{::​gumb_potrdi_narocilo.png?​direct|}} se nam pokaže seznam zadržanih naročil in seznam poslanih naročil. ​
- +
-  +
- +
-2. Če želimo lahko zadržano naročilo kljub temu sprostimo tako, da ga izberemo v meniju {{ :​gumb_zadrzana_narocila.png?​direct|100 |}}in kliknemo gumb {{::​gumb_vseeno_poslji.png?​direct|}} +
- +
-3.  Spodaj na desni strani vsakega naročila je gumb {{::​gumb_zadrzi_narocilo.png?​direct|}},​ kjer lahko vsako naročilo zadržimo v sistemu, medtem, ko ostala naročila naročimo. +
- +
- {{ :​stran_glava.png |}} +
- {{ :​stran_kosarica_zadrzano_narocilo_4.png?​direct |}} +
-  +
- +
-4.  ​Ko pritisnemo gumb {{::​gumb_potrdi_narocilo.png?​direct|}} se nam pokaže seznam zadržanih naročil in seznam poslanih naročil. ​+
  
 Če imamo zadržana naročila se pojavi opozorilo {{::​gumb_opozorilo_zadrzana_narocila.png?​direct&​300|}} Če imamo zadržana naročila se pojavi opozorilo {{::​gumb_opozorilo_zadrzana_narocila.png?​direct&​300|}}
Vrstica 41: Vrstica 28:
 {{::​stran_posiljanje_narocila_sprememba_datuma1.png?​direct|}} {{::​stran_posiljanje_narocila_sprememba_datuma1.png?​direct|}}
  
-5.  Če ni sprememb pri cenikih ponovimo postopek pošiljanja naročil še za zadržana naročila.+3.  Če ni sprememb pri cenikih ponovimo postopek pošiljanja naročil še za zadržana naročila.
  
  
-Če v točki ​4. spremenimo dan dostave na nek datum, za katerega ni cenikov za zadržane artikle se kreira v košarici na vrhu poseben seznam teh artiklov, ki niso več dobavljivi. ​+Če v točki ​2. spremenimo dan dostave na nek datum, za katerega ni cenikov za zadržane artikle se kreira v košarici na vrhu poseben seznam teh artiklov, ki niso več dobavljivi. ​
  
  
posiljanje_narocila.1458319205.txt.gz · Zadnja sprememba: 2017/05/06 20:29 (urejanje v zunanjem urejevalniku)