Uporabniška orodja

Orodja spletišča


obdelava_prejetih_predlog

Obdelava prejete pošte

Uporabnik A pošlje uporabniku B pošto (košarice/zahtevke) in jo potem uporabnik B spremeni v naročilo in pošlje dobavitelju. Pozorni moramo biti pri datumu, saj datum ni nastavljen.

  • Obvestilo o novi pošti

Obvestilo je vidno na začetni strani v oknu statistike

  • Interne opombe, namenjene prejemniku pošte

Opombe so vidne na vrhu košarice in so v primeru, da več pošte z opombami vstavimo v svojo košarico tudi združene.

  • Seznam prejete pošte

Oseba, ki ima pravice za obdelavo in pregled pošte dobi pri poslani pošti na strani seznam prejete pošte z statusi. V kolikor si želimo ogledati določeno pošto kliknemo na ikono , če pa želimo urejati pošto pa kliknemo na. Sistem nas tako postavi v košarico, tako lahko uredimo košarico in/ali pošljemo naročila dobaviteljem. V primeru, da imamo vidno to ikono lahko več pošt vstavimo v svojo košarico in tako kombiniramo naročila več uporabnikov. Možno je tudi samo delno poslati naročila in nadaljevati drugič. Ko obdelamo eno pošto se lahko vrnemo v seznam poslane pošte s klikom na

Seznam košaric lahko vidimo po zavihkih za vse osebe do katerih imamo dostop (pravice)

lahko vidimo tudi prejete in poslane košarice .

  • Statusi

Drugi statusi se pojavijo v seznamu prejetih košaric:

Če želimo neki košarici spremeniti status prisilno (da jo označimo kot zaključeno) kliknemo na ikono in se ikona spremeni

V primeru poslane predloge v mobilni verziji je opomba, ki jo vpiše uporabnik dodana zgoraj poleg ikone za brisanje košarice.

obdelava_prejetih_predlog.txt · Zadnja sprememba: 2023/07/18 16:33 uporabnika igor-navodila