Pošiljanje in obdelava pošte (košarice/zahtevkov)

Ta modul omogoča pošiljanje pošte (košaric/zahtevkov) drugemu uporabniku v pregled ali obdelavo. Uporabnik A lahko uporabniku B pošlje svojo pripravljeno košarico in jo potem uporabnik B uredi in pošlje dobavitelju. Lahko jo pa tudi vrne uporabniku A (če jo je potrebno popraviti/dopolniti). Ta možnost je dobra rešitev za podjetja, kjer imajo notranjo nabavo ali želijo, da potrdi nadrejena oseba naročila preden se pošljejo dobaviteljem.

Obvestilo je vidno na začetni strani v oknu statistike

V košarici desno zgoraj nad naročili je gumb z imenom naslovnika

Naslovniku se pojavi tudi gumb s katerim lahko vrne pošto pošiljatelju

Spodaj levo nam ikona prikazuje, da je v pošti opomba. Za prikaz opomb kliknemo na gumb

Na levi je opomba namenjena dobavitelju, na desni strani pa je opomba za prejemnika pošte.

Oseba, ki ima pravice za obdelavo in/ali pregled pošte dobi pri poslani pošti na strani seznam prejete pošte s statusi. V kolikor si želimo ogledati določeno pošto kliknemo na ikono , če pa želimo urejati pošto pa kliknemo na. Lahko tudi označimo več postavk iz seznama in jih prenesemo hkrati v svojo košarico s klikom na in tako kombiniramo pošto več uporabnikov. Sistem nas tako postavi v našo košarico in združi ter sešteje količine artiklov. Možno je tudi iz vse pošte samo delno poslati naročila in nadaljevati drugič. Ko obdelamo eno pošto se lahko vrnemo v seznam poslane pošte s klikom na

Seznam pošte lahko vidimo po zavihkih za vse uporabnike za katere imamo pravice

lahko vidimo prejeto in poslano pošto .

Prvi status je informativen za urejevalca pošte, da lahko vidi katero pošto obdeluje trenutno Drugi statusi se pojavijo v seznamu prejete pošte:

Če želimo kateri pošti spremeniti status prisilno (da jo označimo kot zaključeno) kliknemo na ikono in se ikona spremeni