Uporabimo lahko več že poslanih naročil hkrati
Postopek:
Označimo (obkljukamo) naročila, ki jih želimo ponovno uporabiti in pritisnemo .
Dobavitelji morda katerega od izdelkov nimajo več na cenikih, sploh če uporabimo zelo stara naročila. Izdelki se na naročilih lahko podvajajo.
Ob pritisku na rdečo vrstico se nam odpre seznam v novem zavihku. Tu lahko pogledamo kateri izdelki so neskladni; na drugem zavihku pa vidimo kateri izdelki so se naložili v košarico.
Možne so naslednje situacije:
a. Izdelek je že v košarici: izdelek se v košarici ne podvoji, vnesena je količina iz zadnjega naročila
b. V več izbranih naročilih je enak artikel: izdelek se v košarici ne podvoji, vnesena je količina iz zadnjega naročila
c. Dobavitelj tega izdelka nima več: ima ga pa drug dobavitelj, zato je v košarico dodan enak najcenejši izdelek drugega dobavitelja (rumeno obarvana vrstica)
d. Dobavitelj tega izdelka nima več, ima pa podobnega: zato v košarico dodan drug enak izdelek istega dobavitelja(rumeno obarvana vrstica)
e. Izdelka iz naročila trenutno nima nihče na cenikih: zato tega izdelka ne bo v košarici (rdeče obarvana vrstica)