====== Pošiljanje naročila ====== Pred pošiljanjem naročilo še enkrat pregledamo (izdelke, količine in dobavitelje). Naročila bodo poslana, ko pritisnemo gumb {{::slika_zamenjava_dobavitelja_m.png|}} direktno dobaviteljem{{::gumb_zamenjaj_posiljatelja.png|}} ali osebi v podjetju, v kolikor je to dogovorjeno sprememenimo spustni meni{{::gumb_zamenjaj_posiljatelja2.png|}}. Pošlje se tudi kontrolno sporočilo uporabniku ter sporočilo v arhiv Nabis. ==V kolikor ste dobili kontrolno sporočilo, pomeni, da so naročila bila zagotovo poslana dobavitelju, saj sistem deluje po tem zaporedju.== ---- === Na izbrani datum dobavitelj ne dobavlja === 1. Če ustvarimo več naročil hkrati je možno, da nekateri dobavitelji na izbrani datum ne dobavljajo ali smo naročilo ustvarili prepozno glede na omejitve dobavitelja, zato se naročila teh dobaviteljev zadržijo v sistemu. Naročilo je obarvano rahlo rdečo {{::slika_ne_dobavlja_m.png|}} **Zadržana naročila so naročila, ki bodo ostala v košarici dokler jih ne sprostimo ali primerno spremenimo dneva dostave.** Možno je tudi ročno zadržati naročila in enostavno preklapljati načine med zadržanim in sproščenim naročilom kar v košarici z klik na gumba {{::gumb_zadrzi_m.png|}} / {{::gumb_sprosti_m.png|}}. Razlika je vidna tako, da se naročilo, ki je zadržano v celoti obarva na rahlo rdečo barvo. {{::slika_ne_dobavlja_m.png|}} {{::slika_sprosti_m.png|}} 2. Ko pritisnemo gumb {{::gumb_poslji_m3.png|}} se nam pokaže seznam zadržanih naročil in seznam poslanih naročil. Če imamo zadržana naročila se pojavi opozorilo {{::slika_opozorilo_zadrzana_narocila_m.png?direct&300|}} Sistem nam v tem primeru avtomatično priporoča naslednji najbolj primeren datum za zadržana naročila. Če nam predlagan datum ustreza ga potrdimo z gumbom {{:gumb_vredu_m.png|}} in nas postavi ponovno v košarico. {{::slika_posiljanje_narocila_sprememba_datuma_m.png}} 3. Če ni sprememb pri cenikih ponovimo postopek pošiljanja naročil še za zadržana naročila. Če v točki 2. spremenimo dan dostave na nek datum, za katerega ni cenikov za zadržane artikle se kreira v košarici na vrhu poseben seznam teh artiklov, ki niso več dobavljivi. {{ ::stran_nedobavljivi_artikli.png?direct |}} Te artikle lahko uredite tako, da jim ponovno spremenite datum dobave ali pa izberete drugega dobavitelja in uporabite gumb {{::gumb_potrdi_spremembe.png?direct|}}. Če pa želite le izprazniti ta seznam pa pritisnete gumb {{:gumb_izprazni_seznam_nedobavljivih.png?direct|}} Naprej na [[dodatna_navodila_opombe/m|Dodatna navodila/opombe]]