====== Pošiljanje naročila ====== Pred pošiljanjem naročilo še enkrat pregledamo (izdelke, količine in dobavitelje). Naročila bodo poslana, ko pritisnemo gumb {{::slika_poslji_dobavitelju.png|}} direktno dobaviteljem/osebi. Pošlje se tudi kontrolno sporočilo uporabniku ter sporočilo v arhiv Nabis. ==V kolikor ste dobili kontrolno sporočilo, pomeni, da so naročila bila zagotovo poslana dobavitelju, saj sistem deluje po tem zaporedju.== {{:stran_glava.png|}} {{ :stran_kosarica.png |}} ---- === Na izbrani datum dobavitelj ne dobavlja === 1. Če ustvarimo več naročil hkrati je možno, da nekateri dobavitelji na izbrani datum ne dobavljajo ali smo naročilo ustvarili prepozno glede na omejitve dobavitelja, zato se naročila teh dobaviteljev zadržijo v sistemu. Naročilo je obarvano rdečo in pojavi se napis{{zadrzano_narocilo.png}} Zadržana naročila so naročila, ki bodo ostala v košarici dokler jih ne sprostimo ali primerno spremenimo dneva dostave. Možno je tudi ročno zadržati naročila in enostavno preklapljati načine med zadržanim in sproščenim naročilom kar v košarici z klik na gumba {{::gumb_zadrzi_narocilo.png|}}/{{::gumb_sprosti_narocilo.png|}}. Razlika je vidna tako, da se naročilo, ki je zadržano obarva na rdečo barvo. {{::stran_zadrzano_narocilo.png|}} 2. Ko pritisnemo gumb {{::gumb_potrdi_narocilo.png?direct|}} se nam pokaže seznam zadržanih naročil in seznam poslanih naročil. Če imamo zadržana naročila se pojavi opozorilo {{::gumb_opozorilo_zadrzana_narocila.png?direct&300|}} Sistem nam v tem primeru avtomatično priporoča naslednji najbolj primeren datum za zadržana naročila. Če nam predlagan datum ustreza ga potrdimo z gumbom {{:gumb_vredu.png?direct|}} in nas postavi ponovno v košarico. {{:stran_glava.png|}} {{::stran_posiljanje_narocila_sprememba_datuma1.png?direct|}} 3. Če ni sprememb pri cenikih ponovimo postopek pošiljanja naročil še za zadržana naročila. Če v točki 2. spremenimo dan dostave na nek datum, za katerega ni cenikov za zadržane artikle se kreira v košarici na vrhu poseben seznam teh artiklov, ki niso več dobavljivi. {{ ::stran_nedobavljivi_artikli.png?direct |}} Te artikle lahko uredite tako, da jim ponovno spremenite datum dobave ali pa izberete drugega dobavitelja in uporabite gumb {{::gumb_potrdi_spremembe.png?direct|}}. Če pa želite le izprazniti ta seznam pa pritisnete gumb {{:gumb_izprazni_seznam_nedobavljivih.png?direct|}} Naprej na [[dodatna_navodila_opombe|Dodatna navodila/opombe]]