====== Pošiljanje in obdelava pošte (košarice/zahtevkov) ====== Ta modul omogoča pošiljanje pošte (košaric/zahtevkov) drugemu uporabniku v pregled ali obdelavo. Uporabnik A lahko uporabniku B pošlje svojo pripravljeno košarico in jo potem uporabnik B uredi in pošlje dobavitelju. Lahko jo pa tudi vrne uporabniku A (če jo je potrebno popraviti/dopolniti). Ta možnost je dobra rešitev za podjetja, kjer imajo notranjo nabavo ali želijo, da potrdi nadrejena oseba naročila preden se pošljejo dobaviteljem. * Gumb za pošiljanje V košarici desno zgoraj nad naročili je gumb z imenom naslovnika {{:gumb_zamenjaj_posiljatelja2.png}} * Gumb, za vračilo pošte pošiljatelju Naslovniku se pojavi tudi gumb s katerim lahko vrne pošto pošiljatelju {{::gumb_vrni_m.png}} * Interne opombe, namenjene prejemnika pošte Spodaj levo nam ikona {{::ikona_opombe_posta_m.png|}} prikazuje, da je v pošti opomba. Za prikaz opomb kliknemo na gumb {{::gumb_navodila_opombe.png|}} Na levi je opomba namenjena dobavitelju, na desni strani pa je opomba za prejemnika pošte. {{::slika_interne_opombe_m.png|}} * Seznam prejete pošte Oseba, ki ima pravice za obdelavo in/ali pregled pošte v meniju klikne na {{::ikona_posta_m.png|}}Pošta, kjer je seznam prejete pošte z statusi. V kolikor si želimo ogledati določeno pošto kliknemo na ikono {{::ikona_predogled.png|}}, če pa želimo prenesti vsebino prejete pošte v svojo košarico, pa obkljukamo vso prejeto pošto, ki jo želimo prenesti in kliknemo na {{::ikona_poslji_m.png|}}. Sistem nas tako postavi v košarico, tako lahko uredimo košarico in pošljemo naročila dobaviteljem. Možno je tudi samo delno poslati naročila in nadaljevati drugič. {{::slika_poslane_kosarice_m.png}} lahko vidimo tudi prejeto in poslano pošto {{::slika_prejeto_poslano_m.png|}}. * Statusi Drugi statusi se pojavijo v seznamu prejete pošte: {{::status_poste.png|}} Če želimo kateri pošti spremeniti status prisilno (da jo označimo kot zaključeno) kliknemo na ikono {{:ikona_neogledano.png|}} in se ikona spremeni {{::ikona_rocno_potrjeno.png|}}