====== Obdelava prejete pošte ====== Uporabnik A pošlje uporabniku B pošto (košarice/zahtevke) in jo potem uporabnik B spremeni v naročilo in pošlje dobavitelju. Pozorni moramo biti pri datumu, saj datum ni nastavljen. * Obvestilo o novi pošti Obvestilo je vidno na začetni strani v oknu statistike {{:posiljanje_kosarice_obvestilo_o_novem_narocilu.png|}} * Interne opombe, namenjene prejemniku pošte Opombe so vidne na vrhu košarice {{::link_opombe_m.png|}}in so v primeru, da več pošte z opombami vstavimo v svojo košarico tudi združene.{{::slika_zdruzene_opombe_m.png|}} * Seznam prejete pošte Oseba, ki ima pravice za obdelavo in pregled pošte dobi pri poslani pošti na strani {{:gumb_moj_racun.png|}} seznam prejete pošte z statusi. V kolikor si želimo ogledati določeno pošto kliknemo na ikono {{::ikona_predogled.png|}}, če pa želimo urejati pošto pa kliknemo na{{::ikona_kosarica.png|}}. Sistem nas tako postavi v košarico, tako lahko uredimo košarico in/ali pošljemo naročila dobaviteljem. V primeru, da imamo vidno to ikono{{::ikona_kosarica_m.png|}} lahko več pošt vstavimo v svojo košarico in tako kombiniramo naročila več uporabnikov. Možno je tudi samo delno poslati naročila in nadaljevati drugič. Ko obdelamo eno pošto se lahko vrnemo v seznam poslane pošte s klikom na {{:gumb_moj_racun.png|}} {{::poslana_kosarica.png? |}} Seznam košaric lahko vidimo po zavihkih za vse osebe do katerih imamo dostop (pravice){{::zavihki.png|}} lahko vidimo tudi prejete in poslane košarice {{::gumb_prejeto_poslano.png|}}. * Statusi Drugi statusi se pojavijo v seznamu prejetih košaric: {{::status_poste.png|}} Če želimo neki košarici spremeniti status prisilno (da jo označimo kot zaključeno) kliknemo na ikono {{:ikona_neogledano.png|}} in se ikona spremeni {{::ikona_rocno_potrjeno.png|}} V primeru poslane predloge v mobilni verziji je opomba, ki jo vpiše uporabnik dodana zgoraj poleg ikone za brisanje košarice.