====== Prenos artiklov iz naročil v košarico ====== Uporabimo lahko več že poslanih naročil hkrati Postopek: Označimo (obkljukamo) naročila, ki jih želimo ponovno uporabiti in pritisnemo {{:ikona_poslji_m.png|}}. {{ ::slika_seznam_narocil_m.png }} Dobavitelji morda katerega od izdelkov nimajo več na cenikih, sploh če uporabimo zelo stara naročila. Izdelki se na naročilih lahko podvajajo. Ob pritisku na rdečo vrstico se nam odpre seznam v novem zavihku. Tu lahko pogledamo kateri izdelki so neskladni; na drugem zavihku pa vidimo kateri izdelki so se naložili v košarico. {{ ::opozorilna_vrstica.png |}} {{ :stran_dva_zavihka1.png?nolink |}} Možne so naslednje situacije: a. Izdelek je že v košarici: izdelek se v košarici ne podvoji, vnesena je količina iz zadnjega naročila b. V več izbranih naročilih je enak artikel: izdelek se v košarici ne podvoji, vnesena je količina iz zadnjega naročila c. Dobavitelj tega izdelka nima več: ima ga pa drug dobavitelj, zato je v košarico dodan enak najcenejši izdelek drugega dobavitelja (rumeno obarvana vrstica) d. Dobavitelj tega izdelka nima več, ima pa podobnega: zato v košarico dodan drug enak izdelek istega dobavitelja(rumeno obarvana vrstica) e. Izdelka iz naročila trenutno nima nihče na cenikih: zato tega izdelka ne bo v košarici (rdeče obarvana vrstica) {{:stran_problematicni_seznam.png|}}